Saturday, November 8, 2008

Indiana, the state famous for...

Still in Indiana, working hard over the weekend. Here in Tarre Haute I haven't found anything worth mentioning, except for the huge amount of fast food places, and cheap restaurants. It is really not that exciting a town.

The work is great, and I gain a lot of experience from getting my hands on actual production equipment, instead of the immense amount of theoretic training I had at university. My co-worker, who is sort of an energy study expert, gives me lots of oportunities to help and participate in the work, so I feel like I can actually add to the work we do here, even with my lack of expertice.

Coming back to Indiana, does any of you know anything about the state? People here mention Larry Bird, the basketball player, and I have heard the name before. Then we have the Indianapolis 500 - famous motorsports race and the Indianapolis Colts NFL team, who won the Superbowl in 2007. Apart from that, there is not really anything the state is famous for I think?!

6 comments:

Marianne said...

James Dean! Og så selvfølgelig... Michael Jackson!
Ellers ved jeg at der ligger en meget turistvenlig Amish landsby et eller andet sted i staten. Kom og kig på det underlige Amish folk og køb en autentisk souvenir-agtigt. Go' fornøjelse :)

Katrine said...

Og hvad med indianerne?

Thomas said...

Hehe tænkte det nok skulle få nogle kommentarer. Da jeg spise morgenmad idag på "Bob Evans" sad jeg og kunne slet ikke lade være med at glo på 2 amish gutter der sad ved bordet overfor :) Jeg troede egentlig de kun var i Pennsylvania, men nu har jeg googlet det og er blevet majet klogere på the amish people.

Marianne, googlede du Indiana, eller vidste du virkelig at MJ er fra Indiana?

Mikkel Gram-Hansen said...

Jeg spillede lidt basket med en af kollegerne da jeg var i Boston.. han var ret god til det og forklaring lød at han jo havde gået på College i Indiana. Det var åbenbart en selvfølge at man kan spille basket så ;)

Ellers er Indy 500 sgu' da ogå nok at være kendt for. De kalder det selv verdens største endags motorsports begivenhed og det er ikke helt skævt.

Og vi vil se billeder af abnormt fede amerikanere snart ;)

Marianne said...

Håbede ikke, du skulle spørge... for jeg vidste det faktisk.

Unknown said...

Og så er der da den meget kendte jazzsang "way back home in Indiana" som ethvert træsko-jazzband med respekt for sig selv - spiller.
Den annonceres i mit band normalt med: nu kommer der et nummer med fjerkræ ........

Jesper